neděle 14. října 2012

Postcrossing

Znáte to? Nebo jste aspoň slyšeli o tomto projektu? Já jsem se o něm dozvěděla úplnou náhodou na hodině fitboxu, kdy si o tom povídali dvě slečny. A o co vůbec jde? Na stránce postcrossing se registrujete a necháte si náhodně vylosovat adresu, na kterou pošlete pohled. Za každej poslanej pohled dostanete, na oplátku taky jeden. Díky postcrossingu se můžete zlepšit v angličtině nebo v jakýkoliv jiným jazyku, navázat nové přátelství a získat pohledy z celého světa. Já už jsem poslala pohledy do USA, Běloruska a na Ukrajinu. Na oplátku mi přišli pohledy z Las Vegas, Německa a Thaiwanu!:) Na svém profilu můžete napsat, jaké typy pohledu chcete dostávat. Pokud si chcete s někým dopisovat pravidelně, tak mu to musíte napsat. Jinak Vám na tu vaši pohlednici neodepíše. Taky Vás musím varovat, že je to vysoce návykové!!!:)

Pohledy, které jsem dostala.

A co vy a postcrossinng?:)



6 komentářů:

  1. teda, to je super :)
    nikdy jsem o tom neslyšela, určitě to taky vyzkouším!
    a tenhle článek budu sdílet u sebe na FB stránce :)
    --> https://www.facebook.com/Zrzunka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. O tom jsem ještě neslyšela ..ale zní to dobře.. třeba to jednou vyzkouším :))

    OdpovědětVymazat
  3. a za jak dlouho ti ty pohledy přišly? Přemýšlím, na jakém principu to funguje, aby to bylo spravedlivé...vždyt to losování adresy je náhodné, takže klidně můžeš čekat i několik měsíců, než si tvou adresu někdo vylosuje, zatímco ty sama odešleš už několik pohledů....nebo jak to funguje??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja myslim, že je to tam nějak nastavené. A ty pohledy přišli tak 3 týdny po tom co jsem je odeslala:)

      Vymazat
  4. tak to je super :))
    hrozně ráda dostávám dopisy/balíčky/pohledy, takže to zkusím! :D

    OdpovědětVymazat