sobota 6. října 2012

Shopping in Primark

Konečně se mi splnil sen a navštívila jsem Primark v Oxfordu a v Londýně. Nabídkou oblečení jsem byla přímo nadšená! Kam se hrabou naše obchody:D Nejradši bych to tam vykoupila úplně celý. V Oxfordu jsem si nemohla na nic stěžovat, ale v Londýně to bylo horší. Byly jsme tam kolem 13:00 a tolik lidí na jednom místě jsem v životě snad neviděla. Ani se jim nedivím, vždyť ty ceny byly neuvěřitelný! Na kabinku čekáte klidně půl hodiny a to Vás chuť na nakupování přejde celkem rychle. Ale přesto všechno jsem si dovezla pár luxusní kousků!:) A taky doporučuju obchod New Look!!:) Tam maji taky krásný věci a je tam rozhodně míň lidí.



Už se nemůžu dočkat až Vám všechny tyto kousky ukážu v outfitech!:)
A jaké jsou Vaše zkušenosti s Primarkem? 

12 komentářů:

  1. rozkošné kalhotky :) a strašně se mi líbí ty "provázkové" naušničky

    OdpovědětVymazat
  2. zkušenost stejná jak tvoje. Miliony lidí, k tomu neuvěřitelné vedro, ale to oblečení za to stojí! Hned bych se vrátila! :))

    OdpovědětVymazat
  3. A já zítra zrovna jedu do Londýna, tak děkuju za typ ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mám pro tebe další typ:) do primarku zajdi až tak kolem 7 večer;) bude tam o hodně míň lidí a skoro žádné fronty na kabinky

      Vymazat
  4. Nádherné věci sis koupila! :) Já jsem bohužel ještě neměla šanci navštívit Primark :/

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. bože, budu brečet..boží věci :D.
    Pojedu tam taky prostěěě!!!
    A New look je skvělej, tam jsem nejvíc nakoupila v Paříži :)

    OdpovědětVymazat
  6. naušniceeee! jsou boží! a ty červené šatičky? perfektní, už se těším na outfit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to si ještě neviděla jak mají střižená záda!:)

      Vymazat
  7. No nádhera!!:) Taky se tam určitě podívám, když pojedem do Londýna. Je to tam aspoň za přijatelné ceny?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lodičky se tam dají koupit za 10 liber, svetry od 6 liber, vzorované silonky od 2 liber, šaty taky od 10 liber, a náušnice od 2 liber:) je to tam rozhodně levnější než u nás;)

      Vymazat
  8. Hezký post :)
    Možná bys měla zájem o giveaway :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    OdpovědětVymazat