středa 21. listopadu 2012

Animal hats

Tyto čepice se na trhu objevili už minulý rok. Já jsem na ně narazila díky blogu Soni Skoncové. Protože je nejvyšší čas si pořídit nějakou teplou čepku na zimu, tak jsem přemýšlela právě o těchto čepkách, které už byly hitem minulou zimu. Tyto čepky se dají koupit na e-bay nebo jsem je dokonce viděla na jednom českém e-shopu (ve stylu japan style). Nebo by se mi líbila obyčejná pandovská čepka, a tu jsme si zrovna zkoušela v Primarku. Aji jsem ji viděla na pár lidech v Londýně a nevypadalo to vůbec špatně. Jenže kdybych si některou z nich pořídila, tak bych musela počítat s tím, že budu středem pozornosti:D Jaký je Váš názor na tyto čepky? Nosili byste je?
Těším se na všechny Vaše názory!:)


4 komentáře:

  1. líbí se mi,ale neoblékla bych si je :D

    OdpovědětVymazat
  2. já mám kožíšek s leopardím čumákem na kapuci a i když budím pozornost a všichni se na mě žulí, miluju ho :D takže do toho určitě jdi, ať je sranda! :)))

    OdpovědětVymazat