neděle 25. listopadu 2012

Beauty tip: Nails polish Resist & Shine by L´oreal Paris

Nedávno jsem náhodou narazila na výprodeje v prodejně Rossmann. A objevila jsme tam tento lak na nehty od značky L´oreal Paris jen za 49,90,- (bohužel netuším jeho normální cenu). Samozřejmě, že jsem ho tam nemohla jen tak nechat, protože mám pořádnou úchylku na korálové odstíny barev laků na nehty- Mám ho na nehtech už 3 dny a furt drží a ani se neloupe. Kromě toho má taky skvělý desing:)Pro dokonalý vzhled nehtů doporučuju nanést 2 vrstvy.

Investujete rády do laků nebo si kupujete ty levnější?

2 komentáře:

  1. já si laky pro jistotu nekupuju :D mám jich pár doma a to mi stačí,moc si nehty nelakuju..
    ale obdivovat barvičky chodím :)
    tenhle je krásný!

    OdpovědětVymazat
  2. krásná barvička .. já si kupuju lak na špičky nehtů - fr. manikůra - to se mi líbí nejvíc :))

    OdpovědětVymazat