pátek 16. listopadu 2012

Elf cosmetics No. 2

Nedávno jsem udělala menší nákup na elfkosmetika.cz. Potřebovala jsem obměnit pár produktů na základě kosmetických tipů, které jsem se dozvěděla na přednášce v Surface. (Článek najdete tady)


Minerální sypký pudr se štětcem - Mineral booster - Sheer 
Tento sypký pudr jsem si pořídila, protože jsem se dozvěděla, že je lepší než normální zatavený. A je to pravda! Kryje daleko lépe. Jedinou nevýhodou tohoto pudr je, že se dost pudr nanese na štětec a zbytečně se rozpráší všude okolo. Tím pádem se i rychle spotřebovává. Ale rozhodně si ho koupím znovu.



Sada na obočí -light
Do teď nechápu, jak jsem bez toho mohla žít. Hned jak mi tato sada přišla domů, tak se stala nezbytnou součástí mého každodenního líčení. Dokonale s ní zvýrazníte a vytvarujete obočí.

Tvářenka - peachy keen
Jedna z nejprodávanějších tvářenek elf kosmetiky. A já se ani nedivím. Tento meruňkový odstín se ideálně hodí na každodenní líčení. A navíc tento odstín sluší úplně každé. Takže podle mě, by tato tvářenka neměla chybět v každé kosmetické taštičce.

Minerální rtěnka - party pink
Dlouho jsem se rozhodovala jakou rtěnku si pořídím. Měla jsem chuť na něco lehce odvážnějšího a tak jsem s pořídila tento odstín party pink. Bohužel, na obrázcích vypadal výraznější než ve skutečnosti a navíc je celkem podobná rtěnce od Rimmel by Kate Moss, o které jste si mohli přečíst tady. Jen je trošku růžovější a moc dlouho nevydrží.


Jaké produkty od elf cosmetic vlastníte? A jste s nimi spokojeni?

5 komentářů:

  1. já elf miluju! Zatí není nic, co by mě tam vyloženě zklamalo. Nedám dopustit na jejich tekuté linky, které drží jak přibité i přes 24 hodin!!! Jediné rtěnky trošku vysušují rty, ale to se dá přežít :)

    OdpovědětVymazat
  2. ziadna skusenost.. ale musim vyskusat :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  3. zůčastni se u mě giveaway o termohrnek podle vlastního výběru!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj pozývam ta na giveaway o úžasné vzorované pančucháče
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2012/11/giveaway-heart-patterned-tights-h.html
    KLEPI

    OdpovědětVymazat