pondělí 5. listopadu 2012

Winter leggings

Za prvé bych se chtěla omluvit za neaktivitu, ale tohle roční období je šílený. Je zima, brzo je tma a já mám z toho špatnou náladu a nechuť cokoliv dělat. Taky to tak máte?

Proto abysme nezmrzli, tak vám chci představit zimní legíny. Je to snad to nejúžasnější, co může být. Sama jsem si jedny přivezla z Primarku (Anglie), protože jsem je viděla na spoustě holek a vypadaly v nich božsky! Řekla jsem si, že jedny taky musím mít. Nejčastěji se dělají v černobílé verzi, ale postupně se nabídka začíná rozšiřovat o barevné kousky. Nevím, jestli se dají koupit už  v našich obchodech. Ale pokud je chcete už teď, tak bych Vám doporučila FB stránku Fashion from UK, kde naleznete nejen zimní legíny, ale i spoustu jiných super kousků oblečení, které u nás jen tak neseženete.
Rozhodně mám v plánu si pořídit ještě jedny, protože jsou neskutečně teplé a pohodlné. Jen ještě musím vymyslet, k čemu všemu je budu nosit. Zatím jsem vymyslela outfit, který jste mohli vidět zde.
 Vlastníte nějaké?
Připomínám, že dnes je poslední šance zúčastnit se giveaway o produkty z Biodermy!:)
Zítra vyhlásím vítězku.

7 komentářů:

  1. bohužel žádné takové nevlastním, to je škoda..ale všechny jsou úžasné, hlavně ta první řada! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám legíny jedny a to černý :D Jinak nejsem na tak divoký vzory, ale jiným holkám to fakt sluší :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. bohužiaľ nemám možno len tie tigrie ale nenosím ich :/ :) nejaké z prvej rady by sa mi zišli

    OdpovědětVymazat
  4. Já vlastním jenom obyčejné černé leginy ale stejně v nich moc nechodím, vzorované se mi nelíbí , ale líbí se mi leopardí - ale ne ty v tvém článku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju legíny a tyhle barevné jsou boží, ale podotýkám, že je nemůže nosit jen tak někdo. Některé slečny by se jim měly zdaleka vyhnout. Tím nemyslím tebe samozřejmě :)

    OdpovědětVymazat
  6. nemám ale chcela by som - hlavne tie dole v strede! :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat