čtvrtek 6. prosince 2012

Christmas wishlist

  1. Nad činkama jsem uvažovala, delší dobu. A konečně jsem se dokopala k tomu abych je objednala, protože mě už nebavilo držet 1,5l pet láhve při cvičení.
  2. Starbucks tílko je původně dárek pro sestru. Ale jelikož máme stejnou velikost, tak si oblečení půjčujeme.
  3. Nutně jsem potřebovala TEPLÉ svetry.No a zrovna podobné už mám doma. Svetry jsem si pořídila na výletě v Praze. Můžete se na ně těšit v outfit postech.
  4. Po mobilu Samsung Galaxy Ace koukám už delší dobu. A teď je nejvhodnější čas si ho  pořídit. Jaké máte zkušenosti s tímto telefonem?
  5. Další věc z wishlistu je kabelka. Protože ta stará, kterou mám se začíná nějak odírat a tak by bylo fajn mít ještě jednu.
  6.  Tyto náušnice jsou už na cestě ke mě ze Singapuru. V poslední době mám úchylku na hroty. A rozhodně to nebude jediná věc s hroty v mé skříni.
  7.  Protože jsem si dovezla z Anglie zlaté lodičky, tak by bylo fajn si pořídit k němu zlaté psaníčko. Nemáte tip, kde takové sehnat?
  8. Černé lodičky jsou prostě základ. Ty staré už nejsou v nejlepší stavu, tak je na čase koupit nové. Rozhodně je lepší do takových nadčasových kousků investovat.
  9. Není zrovna příjemné, když vám teče do kozaček. Takže akutně potřebuju nové pevné boty a je mi jedno jaké.
A čím si vy uděláte radost na Vánoce?

1 komentář:

  1. svetříky, svetříky!
    já budu mít radost z poukázky na kosmetiku :) čištění pleti nějakou diamantovou metodou :D jsem zvědavá!

    OdpovědětVymazat