čtvrtek 27. prosince 2012

DIY: crayon painting

O těchto obrazech jsem se už zmiňovala v tomto článku. A protože kamarádka měla zrovna narozeniny, tak jsem ji jeden udělala. Ani nevíte jaký jsem s ním měla úspěch. Oslavenkyně byla přímo nadšená a všichni ostatní mi to taky chválili. A přitom je to tak jednoduché.

Potřeby:
bílé plátno - koupíte ho v papírnictví
voskovky - já měla troje balení ale stačí třeba dvoje s tím, že je rozpůlíte
tavící pistol
lihovka
fén

Postup:
  • Voskovky přilepíte na plátno vedle sebe podle barev
  • Pak je začnete ohřívat fénem, dokud se nezačnou roztékat
  • Necháte zaschnout a pak lihovkou nakreslíte postavičky

Já jsem zvolila baletky a takhle to dopadlo

Pokud tam nechcete baletky, tak můžete nakreslit úplně něco jiného






11 komentářů:

  1. to je moc hezký :) nejvíc se mi líbí líbající se pár

    OdpovědětVymazat
  2. je to hezké.. jen mi to přijde škoda barviček.. samozřejmě, když uděláš jedno jako dárek tak je to perfektní.. ale kdyby měl někdo udělat denně 3 obrazy tak to už jsem spíš zastánce aby barvičky raději daroval dětskému domovu :))

    OdpovědětVymazat
  3. To je fakt luxusní! :) Hodně se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to vypadá hodně luxusně. :)
    Do toho se asi pustím, slíbila jsem kamarádce nějaký obrázek na zeď. :)

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá naprosto skvěle. Originál každým coulem. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Toto chcem už dlho vyskúšať, ten tvoj darček je veľmi podarený:)

    OdpovědětVymazat