neděle 2. prosince 2012

Recenze kosmetiky diegodallapalma

Měla jsem možnost vyzkoušet dekorativní kosmetiku značky Diegodallapalma. A tady máte minirecenzi. Máte nějaké zkušenosti s touto kosmetikou?
1.  řasenka prima visione - to je snad ta nejdražší řasenka, jakou jsem kdy měla na řasách. A za tu cenu je fakt dobrá. Strašně moc se mi líbí design té řasenky a kartáček je taky super. Protože krásně oddělí všechny řasy od sebe a dodá jim objem.
2. rtěnka - odstín 32 -  tenhle odstín je pro mě ideální. Protože chci pomalu začít nosit výrazně červené rty. A tahle je slabě červená. Takže ideální na plesy nebo do školy. Vůně je sice nic moc, ale za to nevysušuje. Bohužel i výdrž rtěnky je slabší.
3. make up - odstín n. 33 - zde se stalo přesně to, co jsem čekala, make up je na mě moc tmavý. Naštěstí to na tom videu nejde vidět. Ale musím uznat, že opravdu dobře kryje.

Pokud máte o tyto výrobky zájem, tak výhradním dovozcem této kosmetiky pro Českou a Slovenskou republiku je internetový obchod: Parfums.cz






2 komentáře: