neděle 30. prosince 2012

My Christmas presents

Trošku opožděně Vám ukážu co jsem dostala od ježíška. A taky musím říct, že je to snad poprvé, co jsem sehnala snad skoro všechny položky z mého wishlistu. Kromě toho jsem taky dostala nějaké peníze a nálepku začátečník do auta. Protože jsem čerstvá držitelka řidičského průkazu 3x sláva!:D

Velkou radost mám z toho stojanu na náušnice, protože jsem pár měsíců nějaké sháněla. Náušnice se mi už neválí v jedné krabičce, ale jsou přehledně dané na tomto božím stojanu.
 Nanu-Nana

Tímto tělovým krémem jsme si udělali s mamkou radost. Už je to třetí krém, který jsme si koupili od této značky. Jejich krémy a tělová mléka voní přímo neskutečně. Po karamelu jsme teď vyzkoušeli rum s čokoládou. 
Nic Vám neudělá větší radost, než když dostanete Váš nejoblíbenější kosmetický produkt jako dárek! Děkuju Biodermě!:))
                   
 body cream - Fann 
micelární voda - dárek od Biodermy

Tak činky jsou z mého wishlistu. Chvilku jsem váhala jestli 1kg nebo 1,5 kg. Ale nakonec jsem se rozhodla pro druhou variantu. Ještě jsem s nima necvičila, ale zítra je konečně vyzkouším.

 Nejhlavnější dárek! Samsung galaxy ace ze kterého mám neskutečnou radost. Stahuju nejrůznější aplikace, hraju Angry Birds a fotím na Instagram!:) Jestli máte tipy na další skvělé aplikace tak sem s nima!:) Ještě mám v plánu si ho vyzdobit nějakým pěkným obalem.

Bohužel, zrcadlovka tam zase nebyla,, no snad se ji někdy dočkám...
Jaký dárek Vám udělal největší radost?

3 komentáře:

  1. mě udělaly největší radost silikonový formičky! :)
    a letos buď ještě o trošinku hodnější a příští vánoce tam zrcadlovka určitě bude!

    OdpovědětVymazat
  2. mne zrkadlovka nikon d31OO a UV lampa na gel. nechty :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Ten stojan na ty náušnice je úžasnej :)), když budeš příští rok ještě hodnější tak se té zrcadovky určitě dočkáš :) ..Mně největší radost udělala tube fialovorůžová pletená šála :))

    OdpovědětVymazat