neděle 9. prosince 2012

Umbrella

Minulý týden mi přišel balíček, ve kterém se ukrýval tenhle boží deštník. Už delší dobu jsem se dívala po nějaké průhledném deštníku a konečně jsem si udělala radost a pořídila si ho. Samozřejmě, že mám z něho neskutečnou radost. Jediná nevýhoda je, že není skládací, ale s tím dokážu žít:D

nadkolenky, baleríny - Primark, sukně - New Yorker, Tričko - F&F, deštník - rajdestniku.cz




5 komentářů:

  1. hh, popisek na tom deštníku je super :D
    a sukně s tím tričkem vypadají taky božsky

    OdpovědětVymazat
  2. ja bych taky chtela pruhledny destnik!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Oh shit, ten je kmega-super! :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. skvělý nápis.. já mám zatím obyčejný velký skládací a jsem s ním moc spokojená :))

    OdpovědětVymazat