čtvrtek 17. ledna 2013

Gold & Blue

V poslední době má slabost pro zlatou barvu a cvočky. A proto jsem si zase udělala radost a pořídila si novou ocvočkovanou kabelku z votocvohoz. A jsem z ní unešená ještě tedˇ. Musím říct, že začínám, být na této stránce závislá. A svou, už tak plnou skříň rozšiřuju o nové oblečení. Sakra, neměla bych si dělat radost, tak často...




(kabelka, lodičky - votocvohoz, svetr - H&M, sukně - New Yorker, silonky - Albert, náramky - Tally Weijl,  náušnice - ebay.com)

6 komentářů:

  1. Krásné :) asi bych umrzla :)))

    OdpovědětVymazat
  2. ta kabelka je moc pěkná, taky by se mi hodila, já jsem totiž na kabelky maniak :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ji koupila tady:) http://www.votocvohoz.cz/zeny/kabelky/841035-nadherna-cerna-kabelka-se-zlatymi-ostny ale urcite ji mají na facebookové strance Fashion from UK:)

      Vymazat
  3. už je mi zima za tebe :D ..moc se mi líbí ten svetr, boty a náušnice :)) .. ta kabelka se mi nelíbí ani nevím proč (většinou se mi kabelky s cvočkama líbí) .. a asi vím proč.. kvůli tomu že ty cvočky nejsou "připlácnuté" ale jsou spíš "vystrčené"

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný outfit!! :)
    Ta kabelka je naprosto boží! :))
    Moc se mi líbí

    http://stormredhair.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná kabelka a svetr!♥ Moc ti to sluší :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat