pondělí 7. ledna 2013

Monday motivation

Tímto článkem začínám novou pondělní rubriku, která se jmenuje MONDAY MOTIVATION! Myslím si, že nejsem jediná, která touží po lepší postavě a spousta z Vás cvičí/snaží se cvičit/ chce cvičit. A proto jsem se rozhodla založit tuto rubriku, ve které najdete každé pondělí jeden důvod proč cvičit a občas sem přiložím i nějaký workout. Podle mě je motivace hodně důležitá. Já už cvičím delší dobu, ale včera jsem začala cvičit podle aplikace do androidu Nike Trainig Club a nemůžu si na ní stěžovat. Pokud ji ještě nemáte tak si ji rozhodně stáhněte!

Cvíčíte?:) Hned jak zveřejním tento článek tak si taky zacvičím.

7 komentářů:

  1. Já chodím 4 týdne do posilky na pás.. :) a taky posiluju..je to super odreagování .. A nejlepší je ten pocit, že vím, že jsem pro sebe něco udělala :)

    OdpovědětVymazat
  2. tahle rubrika bude super :)
    a ano, cvičím, miluju to

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem začla s 30 Day Shred, ale necvičím každý den, takže asi nebudou takový výsledky jabo by měli. Ale i tak...mám z toho prostě dobrý pocit že aspoň něoc dělám::) Nike Traning Club bych taky chtěla zkusit, ale mít tak Android..:D

    OdpovědětVymazat
  4. Motivace je hodně důležitá :) nikdy se ke cvičení nemůžu dokopat, ale pocitu po cvičení se vážně nic nevyrovná!

    OdpovědětVymazat
  5. doporucuji jumping!! a zumbu :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  6. Akurát dnes som začala cvičiť BeFit in 90, klikni na youtube, je to zdarma a vyzerá to fajn :)

    a takéto články ma vždy potešia, prezeraním fit tumblrov môžem stráviť hodiny :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jedenkrát týdně chodím na power jógu, i když bych chtěla častěji:)

    OdpovědětVymazat