pondělí 28. ledna 2013

Monday motivation

Dělejte minimálně tyto čtyři činnosti a budete o něco zdravější a o krok blíž k vaší vysněné postavě. Pomalu a jistě začínám cvičit každý den a cítím se skvěle. A rozhodně nedám dopustit na již zmiňovanou aplikaci NTC!:)
                   

 Podle čeho nejraději cvičíte?:)

6 komentářů:

  1. o krok blíž! :))
    já nejradši cvičím podle sebe, na začátku jsem si vyhledala cviky, některé jsem si oblíbila, jiné vyřadila.. a sestavila si takový "svůj workout" :) podle videí mě cvičit nebaví

    OdpovědětVymazat
  2. Nejradši cvičim podle Jillian, to je snad jediný video, podle kterýho mě baví cvičit a u kterýho jsem vydržela dlouho:) A myslím, že je to hodně efektivní cvičení.

    OdpovědětVymazat
  3. nejradši mam Jillian a když se chci vážně hodně zrušit tak si dám např. Boba Harpera Ultimate Cardio Body nebo něco od něj prostě.. a ještě hodně jsem si poslední dobou oblíbila Cassey Ho (nevim jestli jsem to napsala dobře, prostě slečna z POPilates:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cassey taky znám občas podle ní cvičím, taky mě dokáže zničit:D

      Vymazat
  4. ja spĺňam všetko možno okrem sleep well :D ale no čo už .. a cvičím podľa videí na youtube .. Jiallian Michaels ma nejako strašne nudí .. tak si zapnem tiež Cassey alebo Fitness Blender videá :)

    OdpovědětVymazat