čtvrtek 31. ledna 2013

Movie tips

Viděla jsem několik filmů, které stojí za to vidět furt dokola a dneska se s Vámi o ně podělím.


What to Expect When You're Expecting (Jak porodit a nezbláznit se)



Film ve kterém, hraje pár slavných osobobností jako je Cameron Diaz nebo Jennifer Loper. Během filmu se seznámíte s několika ženami, které touží po dítěti a jejich příběhy. Během filmu budete mít pocit, že chcete a těšíte se na miminko, ale nakonci vás to rozhodně přejde:D A jako třešnička na dortu je, že jednoho z postav si zahrál Nate z Gossip Girl:)



That´s my boy (Můj otec je šílenec)




Pokud milujete filmy s Adamem Sandlerem, tak se rozhodně podívejte na tento film. Umřete smíchy:) Ve filmu se také objeví Leighton Mesteer.


Let´s dance: Revolution

Většina z vás tento film viděla. Ale pokud patříte mezi ty, kteří ho ještě neviděli tak se na něj rozhodně podívejte. Ty jejich taneční vystoupení a všechno je prostě neskutečný!


American horror story: Asylum

A na závěr něco pro milovnice hororů. Tohle není film, ale seriál. A zaručuju Vám, že po shlédnutí jednoho dílu budete chtít vidět další a další. Existují už 2 řady. Ale mě se rozhodně víc líbí ta druhá! Naštěstí první a druhá řada nemá spolu nic společného (možná pár stejných herců:D). Děj se odehrává v blázinci, ve kterém zavřou reportérku, která není vůbec nemocná.. Víc prozrazovat nebudu:)

A jaké filmy jste si oblíbili vy?


5 komentářů:

  1. můj otec je šílenec :D :D :D strašlivej film... :D :D
    to jak porodit a nezbláznit se jsem chtěla vidět už dlouho, a ted jsi mi to zas připomněla :) ale nemůžu to nikde najít ke stažení :))

    OdpovědětVymazat
  2. Podívej se určitě na The Perks of being The Wallflower! :) Je to ten nejlepší film, který jsem v poslední době viděla. :)

    OdpovědětVymazat
  3. AHojky, taky jsme na American horor story koukali, s přítelem. Bylo to fakt superk, už se nemůžeme dočkat další řady ;) dál jsme také kouklai na Walking death, a Dextera, ale všechno ještě není dotočený a čekáme na další řady :-)

    http://whyehmnot.blogspot.cz/

    pápá lálá a jukni na můj blog ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Můj otec je šílenec- skvelý film, moc ho mám rada))

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓

    nati

    OdpovědětVymazat