pátek 15. února 2013

How to wear headband?

Nedávno jsem si pořídila tuto zlatou čelenku a jsem z ní neskutečně nadšená. A proto jsem si dneska pro vás nachystala článek o tom, jak je nosit:) Podle mě je to skvělé oživení každodenních účesů, které máte hotové za pár sekund:)






Zde je návod na poslední účes

7 komentářů:

  1. Sakryš, jak děláš ten poslední účes? Ten je super, snažím se tady o to už po kolikátý ale nejde mi to!! =D

    veronica-rozic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to jednoduché, vlasy sroluješ za gumičku:) tady je youtube návod:) http://www.youtube.com/watch?v=nHy8hOnQj6A

      Vymazat
    2. jéé děkuju, já v tom hledala složitost a natáčela to přímo na tu "gumičku" tak proto mi to nešlo =)

      Vymazat
  2. krásný,to abych si taky pořídila čelenku :)

    OdpovědětVymazat
  3. jak jsi udelala ty posledni vlasy? jsou supr! :)

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u prvního komentáře jsem přidala odkaz;)

      Vymazat
  4. Jé tak to vypadá moc hezky...A moc Ti to slušíí..určitě super ozvlášnění, jak sama píšeš :))

    petulabook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat