pondělí 11. února 2013

Monday motivation

Další motivace. Rýsující se svaly na břichu. Svaly na rukách. Lepší pocit! Z tohodle všeho mám obrovskou radost. Dokonce jsem tento týden začala cvičit cviky pro pokročilé v NTC aplikace. A výsledky? Udělám víc kliků, vydržím déle v plank pozici (45 sekund hell ya bitch!:D) a všechny cviky začínám dávat až do úplného konce. 
Další věc, na které chci zapracovat je pružnost/ohebnost. Kvůli jedné radosti, kterou si nejspíš nadělím na jaře (takže si ještě chvilku počkáte:P)
Jeden workout na večer;)


3 komentáře:

  1. Jéé ;) všechny blogerky nějak začínají cvičit :) a jsem za to ráda, protože vždycky když si čtu nějaký článek o cvičení, jdu si zacvičit taky :))))) Ať Ti radost ze cvičení vydrží :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Já se přiznám, že jsem začala denně makat a trápit své tělo asi před 14 dni a musím říct, že endorfiny jsou pro mě pomalu závislostí :). Jinak se mi článek, i celý blog líbí, protože mám podobnou "všehochuť" a takové blogy mě baví :) Stávám se novou čtenářkou :)

    OdpovědětVymazat