neděle 17. března 2013

DIY: Studded heels

Po pár měsících jsem se konečně dostala k tomu zveřejnit další DIY. Jedná se o ocvočkované boty na podpatku (ano, stále mě nepřešla láska ke hrotům:D)

Potřebujete:
  • lodičky
  • hroty
  • vteřinové lepidlo
  • pevné nervy 
  • šikovné ruce
Postup:
Postup je úplně primitivní. Vezmete hrot, nanesete lepidlo a přilepíte ho na botu. A tak postupuje, dokud to nemáte tak ocvočkované, aby se vám to líbilo:)






6 komentářů:

  1. skvelé vylepšenie, už si musím nejaké cvočky objednať :D

    OdpovědětVymazat
  2. mě se líbí víc bez cvočků :D ale i s nimi jsou bezva!

    OdpovědětVymazat
  3. na botě se mi to moc líbí, krásně to tu boty oživí :)), ale na těch podpatcích se mi to nelíbí (už je to trochu přeplácané ) :/

    OdpovědětVymazat
  4. zeptam se asi blbe, ale kde sehnat ty hroty?

    OdpovědětVymazat
  5. jéé vypadá to úžasně ♥

    OdpovědětVymazat