sobota 23. března 2013

Lipstick by Kate 05

Protože jsem úspěšně napsala písemku z matematiky, tak jsem se rozhodla odměnit. Odměnou pro mě byla rtěnka od Rimmel by Kate v odstínu 05. Předtím jsem uvažovala, že si koupím 08 nebo 06 od Dermacol, které jsou korálově červené (no možná když opět napíšu dobře písemku:D). Rtěnka kterou jsem si nakonec koupila, je více do růžova. Takže je ideální na párty nebo jiné večerní akce. Jen bych neměla moc pít a jíst, jinak rtěnka zmizí a  zbyde mi po ní na rtech jen obrys, jestli víte jak to myslím:/




Jakou rtěnku nejraději používáte vy?

8 komentářů:

  1. Minulý týden jsem si ji také koupila. Rozhodovala jsem se nad číslem 5 nebo 6. Usoudila jsem, že na den bude nositelnější pětka. Jen mě trochu mrzí , že má horší výdrž než její kolegyně číslo 6

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, ale když nebudeš jíst a pít ta se to dá:D

      Vymazat
  2. Krásná barva :) Já mám odstín 07, taková neutrální barva, ale jsem s ní naprosto spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mam 1 (rude,rudá:D)
    2 (krásná malinová..momentálně moje nej:)
    3 (absolutni nude.. krasne kremova)
    9- devítka už dosla (nevim jestli ji kupovat znovu byla hodne tmava) 7 (neni muj odstin ale je to skvela tvarenka:D) a sestku..
    Ta petka je na me moc do oranzova a jsou v ni trpitky (tedy nic pro me) ale je krasna a nositelna:))
    Gratuluju v úspěchu v matice:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám od Kate Moss tři- 01,02,06 a jsou nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkná barvy. Tyhle rtěnky mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat