pondělí 11. března 2013

Monday motivation

Po zařazení většího množství dřepů do cvičení, se mi začaly ozývat kolena,, au. No snad to bude časem lepší. Abych viděla po týdnu aspoň nějaké výsledky, tak jsem se rozhodla před 2 týdny zapisovat své míry a váhu do tabulky. A výsledek k dnešnímu dni i přes celkem velké stravovací hříchy? -2 cm v pase, bocích a na stehnech + kilo dole. 


A jako bonus Vám musím dneska doporučit tohle video, které je zaměřené na zadek a stehna! Rozhodně ho musíte zapojit do svého cvičení!:)




5 komentářů:

  1. 2 řádek, poslední fotka..tohle se mi na holkách nikdy nelíbilo, příjde mi to až moc :/

    OdpovědětVymazat
  2. na video se určitě mrknu :)
    dřepy kvůli kolenům nesmím vůbec dělat..
    k výsledkům jen: bezva! :)

    OdpovědětVymazat
  3. bolavý kolena můžeš mít kvůli špatnýmu provedení dřepů - Lili má na blogu bezva fitness článek i s ukázkou toho, jak má takovej správnej dřep vypadat :)

    OdpovědětVymazat