pondělí 25. března 2013

Monday motivaton

Tak minulý týden byl horší. Víc jídla míň cvičení.. Ale tento týden to hodlám spravit! A hned jak dopíšu tento článek tak se vrhnu na kardio, který jsem si v poslední době hodně oblíbila. Jak už, víte kardio je taky důležité a proto byste ho měli zařadit do svého cvičení. Dřív jsem chodívala na fitbox, což mě hodně bavilo a ještě teď se tam občas ukážu. Ale v poslední době dávám přednost domácímu cvičení.
 
          

Rozhodně vyzkoušejte videa od Denise Austin. Zamilujete si ji!


Nakonec jeden menší úspěch dneska slavit můžu. Mám o další 2 cm míň na stehnech! JUPÍÍÍ!!

8 komentářů:

  1. gratulujem k ubudnutým centimetrom :)

    OdpovědětVymazat
  2. jsi šikulka.:) zvu tě ke mně na giveaway.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem měla minulý týden flákací a žrací :-D

    OdpovědětVymazat
  4. bezva! :) zkusím, to první video mě nadchlo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Bože závidím :-( já jsem pořád tlustá jako bečka
    P.s. Znovu jsem začala psát blog, tak budu ráda, když na mou stránku zavítáš :)

    OdpovědětVymazat