sobota 2. března 2013

Recenze: novinky od Biodermy

Upozornění pro sněhurky a bledule, tyto produkty nejsou pro Vás vhodné:D


Sensibio AR Make-up
Tento make-u by měl snižovat zarudnutí, sjednocovat pleť , zakrývat nedokonalosti  a chránit před UV zářením. 
Já tento make-up používám ještě s BB krémem, minerálním pudrem od elfu a aknecolorem. Spojením těchto všech produktů mám krásně hladkou a nelesknoucí pleť. Možná se ptáte, proč toho tolik používám? Odpověď jste si už mohli přečíst na jiných blozích, kde psali tuto recenzi. Protože ten  make-up je na mě hrozně tmavý (oranžový). Takže samotný ho používat nemůžu:( Řekla bych, že je vhodnější pro holky se suchou pletí. Nevytváří šupinky a pleť hezky sjednotí. Co se týče krytí není úplně nejlepší. Výdrž je spíše krátkodobější, proto by bylo vhodné mít tento make-up pořád u sebe, pokud byste se ho rozhodli používat.

Sensibio AR BB cream
Tohle je můj oficiálně první BB krém, který jsem měla možnost vyzkoušet. A moje pocity? Zas tak nadšená z toho nejsem (trošku mi to příjde jako zbytečnost, ale to je můj názor). Bohužel, tento BB krém je pro mě taky moc tmavý. A jak už jsem psala výše, tak ho používám s ostatními produkty, abych neměla tak tmavý obličej. Co se týče jeho vůně, tak mi příjde, velmi příjemná.

Sensibio H2O AR
Stará dobrá micelárka. Přímo tato, je určena pro citlivou pleť se sklonem k zarudnutí. Já takovou pleť nemám, takže nemůžu říct, je lepší než ta původní micerální voda. V každém případě, tuto odličovací vodu doporučuju všemi deseti. Je vhodná i pro odličování očí, takže bez problému touto vodou můžete odlíčit kompletně celý obličej. Problém ji nedělá ani voděodolný make-up.


Na závěr chci napsat, že pro mě osobně je zbytečné dávat tolik peněz za tento make-up a BB krém. Ovšem třeba někomu jinému bude vyhovovat. Ovšem pokud koupíte tuto odličovací vodu, budete určitě spokojeni. A díky velikému balení dlouho vydrží.

1 komentář:

  1. su to naozaj super vyrobky len skoda ze tie farby nie su svetlejsie :(

    Inak pozyvam ta na TOP giveaway o Macadamia hair vyrobky, tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    OdpovědětVymazat