úterý 5. března 2013

Zapečený banánový tvaroh

Zdravý životní styl není jen o pohybu, a proto je je dobré do něho přidat i zdravé jídlo. Já jsem na blogu hubneme-a-zhubneme našla spoustu dobrých receptů. Najdete zde vše od snídaně až po večeři včetně svačinek. Dneska se s vámi podělím o můj nejoblíbenější recept z tohoto blogu a to je zapečený banánový tvaroh.

Potřebujete na 1 porci (já dělám vše z dvojité dávky):
1/2 - 125 g - nízkotučného tvarohu 
1 vejce 
1 malý banán - 80 g 
10 g brusinek 
1 PL - 15 ml - polotučného mléka 
10 g - 1 PL - vanilkový pudink Dr.Oetker 


Postup:
Brusinky jsem pokrájela a zalila mlékem aby trochu změkly. Troubu si předehřejeme na 180C a mezitím smícháme tvaroh se žloutkem, rozmačkaným banánem, pudinkem a brusinkami s mlékem a pořádně promícháme. Bílek vyšleháme do sněhu a přimícháme k směsi a vše přendáme do zapékací misky a pečeme při 180 C cca 30 minut (já ho tam nechávám cca 20 minut)

Bohužel, ho sním dřív než ho stačím vyfotit:D takže tady je vypůjčená fotka přímo z blogu hubneme a zhubneme.


A jakou zdravou mňamku nejčastěji vaříte/děláte vy?


4 komentáře:

  1. mnam,vypada to lakave a chutne...to musim vyzkouset,dekuji za tip :-)

    muzes mrknout i na muj blog :-)
    http://themumsdiary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. pečený tvaroh jsem ještě nedělala, chyba! :)
    nechceš se s ním účastnit v soutěži? http://zrzunka.blogspot.cz/2013/02/soutezime.html

    OdpovědětVymazat
  3. ooo mňam!! :) pokiaľ rada čítaš u mňa na blogu prebieha giveaway o knižnú novinku :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/02/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůů, tak tohle je mega! Přidávám do obílbených a určitě zkusím! Díky za tip :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat