pátek 26. dubna 2013

Bioderma giveaway no.2

Už jste určitě slyšeli/četli o novinkách od Biodermy. Pokud Vás zaujali, tak mám pro Vás skvělou novinku. V této giveaway můžete tyto výrobky vyhrát. A abyste měli větší šanci, tak budu losovat dva výherce. Co můžete udělat proto, abyste získali jeden z těchto produktů?


  • sledovat můj blog přes GFC nebo blogovin
  • napsat, který chcete produkt + váš email
  • zmínit se o této soutěži na svém blogu pokud ho máte, stačí jen link:)
1. SÉBIUM AI KOREKTOR, který rafinovaně překryje a vyléčí každou nedokonalost pleti. V jedné tubě najdete zelený odstín na zmírnění začervenání, který obsahuje glukonát zinku a výtažek z mořské řasy Laminaria Ochroleuca a  hnědý přirozený odstín na překrytí nedokonalostí na pokožce a zmatnění,  díky obsahu -  Kremičitanového pudru, Oxidu železitého a Dioxidu titanu zabraňuje tvorbě zánětlivých vyrážek a uhrů. Pokožku dlouhodobě  hydratuje a zmatňuje.

2. SÉBIUM GLOBAL  působí na všechny příčiny vzniku akné. Obsahuje unikátní spojení patentu Fluidactiv® a Bakuchiol. Biologicky zamezuje tvorbě akné, předchází vzniku jizev a pokožce navrací hladkost a jemnost. 

Soutěžit můžete do 11.5 a 12.5 budu losovat dva výherce.
HODNĚ ŠTĚSTÍ:)

42 komentářů:

  1. Já bych si rozhodně vybrala Global, mám ho ve vzorečku a je super, chci hoo!!! =)
    roni1251990@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Podmínky splněné. Ráda bych 2, ale 1 by se mi líbila také :)
    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Vybrala bych si Global
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Global :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Global. :-)
    burgetova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Jee akorat jsem na to koukala v lekarne a rikala jsem si co to je :) .. takze asi 1 ale 2 by se taky hodila no.. stejne si to budu muset koupit sama :-D
    Kacka.loucka/zavinac/gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Chtěla bych určitě SÉBIUM GLOBAL :)!!! Sleduji:)
    stettinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Na moji pleť by se mi hodily oba, takže si nějak nedokážu vybrat :-) :-D
    tery3@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ráda bych vyzkoušela č.2, sebium global :-)

    tereza.zavrelova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ráda bych vyzkoušela korektor:) Musím být určitě skvělí :)

    Sdíleno: http://anasglamour.blogspot.cz/2013/04/typ-na-ga.html
    mail: annasglamour@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  11. korektor!:))
    christina.deneuve@gmail.com
    gfc: christina deneuve
    blog nemám:(

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji :)
    vera.p@centrum.cz
    Mám vzoreček Globalu a příjde mi skvělý, pupínky rychle léčí :) Takže by se mi líbila tato výhra, ale i ten korektor je určitě skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  13. 2. SÉBIUM GLOBAL, teď testuji vzoreček a jsem s ním spokojená :)
    domisacek.domi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. radši bych č.2
    a.stromsikova@seznam.cz
    blog nemám :(

    OdpovědětVymazat
  15. 2 =)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ráda bych 2-ku :)
    nel.motion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Všichni chválí Global, tak by se mi líbil asi ten :)
    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  18. sleduji přes Bloglovin a radši bych Global, ale kdyby nebyl, tak za ten korektor bych se taky nezlobila :)
    kamilabrazdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. nejvíc by se mi líbila asi 1 :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Sledujem ako vik ppop
    vybrala by sm si č. 2
    e-mail: vik.ppop@gmail.com
    Blog nemám, tak som aspoň tweetla (dúfam, že nevadí :/ :)): https://twitter.com/vikppop/status/328160513685078018

    OdpovědětVymazat
  21. Chtěla bych vyzkoušet 2. :)
    Můj mail je indrakova96@email.cz sleduji přes gfc jako Monika Indráková. Blog nemám, sdílela jsem aspoň na G+ :)

    OdpovědětVymazat
  22. Vybrala bych si 1 :)

    thuhanguyen.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. GFC
    Raději bych Global!
    marketa.formankova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  24. veronika.ksenakova@gmail.com
    Sledujem a zdieľam tu: http://mycolourdream.blogspot.sk/2013/04/new-in.html
    Naozaj netuším, ktoré by som si vybrala, takže v podstate mi je to jedno :)

    OdpovědětVymazat
  25. 2
    n.paji.pn@gmail.com
    sdílím na http://beautyandthelife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. Korektor :)

    simonka-td@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. sledujem :)
    gfc she.is.the.one
    dayelegant(AT)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Ráda bych dvojku :)
    MichaelaEgnerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ráda bych jedničku :-)
    littlegirlfromvillage@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. ráda bych 1. :)
    jana.doanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Barbara.web@seznam.cz napsala jsem spatne email

    OdpovědětVymazat
  32. korektor :)
    lizzy-fashion@centrum.sk
    http://diytutorialslizzy.blogspot.sk/2013/05/inspirations-from-my-tumblr.html

    OdpovědětVymazat