středa 17. dubna 2013

Inspirace pro orginiální tričko

Dneska bych se chtěla zmínit o stránce http://www.shirtinator.cz/. Kde si můžete vyrobit tričko (nebo cokoliv jiného) s potiskem jakým budete chtít. Já jsem si nechala udělat tričko,po kterém už chvilku toužím (teď jenom doufám, že nebude nikoho pobuřovat3:))
Co se týče výběru oblečení, tak je tam toho opravdu požehnaně. Aspoň půl hodiny jsme si vybírala střih a barvu a další půl hodinu jsem si prohlížela všechny různé motivy, které si můžete dát na tričko. Já jsem si nakonec vybrala nápis, který  jsem si vytvořila sama. Naštěstí s creator je vypracovaný dobře, takže jsem neměla sebemenší problémy s "výrobou" svého trička. No máte se na co těšit:) Taky si myslím, že tu najdete spoustu nápadů jak obdarovat své nejbližší. Rozhodně doporučuju vyzkoušet.

Co byste si nechali dat na tričko vy?:)

3 komentáře:

  1. to prvé sa mi najviac páči a to fuck by som si už kúpila dávno keby nebolo tak drahé :D snáď z výplaty no,lebo to by sa ťažko vyrábalo :D

    OdpovědětVymazat
  2. ja by som si dala ADIOS BITCHACHOS :-DDDDDD alebo AVADA KEDAVRA BITCH :-DDDDDDD

    OdpovědětVymazat
  3. Haha, FUCKtričko rozhodně vede :D

    OdpovědětVymazat