pondělí 15. dubna 2013

Monday motivation & pole dance

Po delší odmlce opět začínám blogovat a zase začnu článek Monday Motivation. Za tu dobu co se snažím cvičit a hreším tak mám o 5 cm míň v pase a na stehnech a o 4 cm míň v bocích!:) Tu změnu začínám pociťovat na oblečení, které je mi ted trošku volnější.
Dneska mám pro vás jeden skvělej tip na aplikaci na mobil. Jmenuje se SQUATS. Díky této aplikace zvládnete denně 60 a více dřepů úplně bez problémů, kdy jedete sérii dřepů, které vám odpočítává mobil. Uděláte jich 100 a ani Vám to tak nepříjde:) Rozhodně doporučuju vyzkoušet:)
Taky se vám chci sdělit mou novou závislost/lásku/říkejte tomu jak chcete:D POLE DANCE. Určitě jste o tom slyšeli. Je to tancování/posilování u tyče. Nikdy jsem neměla problémy se šplháním, ale tohle je úplně něco jiného. Učím se nové věci a snažím se překonávat a být v tom lepší a lepší!:) Byla jsem už na dvou hodinách a nemůžu si to vynachválit. Je to rozhodně velká makačka a stojí to zato. Teď jen potřebuju hodně potrénovat na pružnosti:) Takže pokud máte někde ve svém okolí nabídku pole dance kurzů, tak je určitě navštivte.
 A jakej sport děláte vy?:)

2 komentáře:

  1. mňa pole dance úplne fascinuje, bohužiaľ ho u nás učia len v blave a trenčíne čo mám dosť od ruky a je to neskutočne drahé :D ale videla som na tumblri blogy báb, ktoré sa to naučili aj doma podľa youtube videí, neviem ale čo by mi rodičia povedali kebyže si domov namontujem tyč :D

    OdpovědětVymazat
  2. dokonalý, pole dance je bomba!
    dříva jsem závodně plavala, ale momentálně hraju tenis, takže nic speciálního)

    OdpovědětVymazat