čtvrtek 18. dubna 2013

Spring

Letošní jaro bude pro mě ve znamení květinových vzorů:) Takže si pomalu rozšiřuju svůj o šatní o oblečení s tímto vzorem. Tuhle bundičku jsem koupila na ebay. Za tu cenu jsem nemohla čekat extra kvalitu, ale jsem sní naprosto spokojená a dokáže skvěle oživit outfit. Haircuff mašličku mám taky z ebay (jako mnoho dalších věcí, které ještě uvidíte:D)




tílko-H&M, kalhoty - C&A, bundička, haircuff - Ebay, tenisky - Humanic












5 komentářů:

  1. Kráásnéé..! Moc Ti sluší :))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne :) Nevieš náhodou presný link na bundičku? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.ebay.com/itm/271078615430?var=570118706809&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

      Vymazat
    2. Ďakujem veľmi, je naozaj krásna :)

      Vymazat