středa 8. května 2013

I am going to be a redhead today

Už to bude rok, co jsem podlehla zrzkám a přidala se k nim. A protože se blíží léto (čas na experimenty), tak jsem se rozhodla jít zase do červené dneska večer. Už se nemůžu dočkat až Vám ukážu doslova červenou palici :D Časem se to opět vymyje a budu opět zrzka:)
Dneska jsem měla na sobě košili, kterou vybrala moje mladší sestra. A musím ji za to pochválit, protože ji začínám čím dál častěji nosit. Je bílá, takže se dá kombinovat absolutně se vším.

košile, brýle - New Yorker, legíny - Tally Weijl, kabelka, lodičky - votocvohoz, šátek - dárek z Paříže

6 komentářů:

  1. Košile je super, miluju takové univerzální kousky :)

    OdpovědětVymazat
  2. zrz nás také láká :D! a jsi pěkně oblečená
    D&V

    OdpovědětVymazat
  3. ta barva ti moc slusi!!jsi kocka
    mimochodem zvu te ke mne na giveaway o nadhernou kabelku z Italie:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší ti to, ta kabelka je dokonalá)

    OdpovědětVymazat