neděle 26. května 2013

Mentol & Apricot

Nikdy nebudu litovat dne kdy jsme si koupila ve vídeňském H&M tohle saku. Pastelové barvy patří mezi trendy tohoto jara/léta, a proto jsem se rozhodla vyzkoušet kombinaci meruňkové a mentolové. Tento outfit bude rozhodně patřit k mým oblíbenějším outfitům, které budu v blízké budoucnosti nosit.
Zítra začínám druhý týden praxe, kterou mám na okresním soudu. Bohužel, jsem zjistila, že mě ta práce zas tak moc nebaví. Doporučili byste nějaké jiné místo na vykonávání praxe pro studentku Obchodní akademie?:D


                                   sako - H&M, kalhoty - C&A, tílko - F&F, baleríny - Primark

Nezapomeňte na giveaway o oblečení z Oasap! Chybí jen 30 komentářů, abych mohla vybrat vítěze. Jinak se soutěž ruší. Konec je o půlnoci.

11 komentářů:

  1. Kam jezdíš do primarku? :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. nohavice majú dokonalú farbu!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. sluší ti to :)já mám sáčko růžové a uvažuji že si koupím ještě nějaké další - ale asi vyhraje černé :D
    já bych se přihlásila do soutěže kdyby nebylo podmínkou ještě registrace tu a támhle...vím že na tom ty giveaway stojí ale prostě mě to odrazuje :)

    OdpovědětVymazat
  4. to sacko je krasny, moc hezky sladeno
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  5. pěkný jarní outfit sáčko je krásný..ta barva je úžasná :))

    A jestli se můžu zeptat, co děláš na tom soudě, že tě to nebaví ??
    Já bych si vybrala asi něco v bance a nebo někde v kanceláři :)

    lucysworlds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chodím na jednání, zakládám spisy, vyplňuju je razítkuju..:)

      Vymazat
  6. love this pantsand also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  7. To sáčko mám taky a úplně ho zboznuju:) Krasny outfit:)

    OdpovědětVymazat