pondělí 6. května 2013

Monday motivation: food

Každé pondělí píšu o cvičení, tak dneska se zaměřím na jídlo. Spousta bloggerek dodržuje zdravý životní styl a tak jste se u nich mohli dočíst spoustu tipů a rad na to co jíst. Jak už víte, tak základem je snídaně, která by měla být vydatná, aby vás zasytila.
Já osobně nedám dopustit na musli s jogurtem a ovocem. A protože, jsem chtěla vyzkoušet změnu, tak jsem si objednala musli z http://mixit.cz/. Na jejich stránkách si můžete namixovat musli "na míru".

Moje první musli se jmenuje TATO NEJEZ TO! (ani nevím, proč jsem to tak pojmenovala:D) a obsahuje para ořechy, kukuřičné a kokosové lupínky, slunečnicové semeno, kakaové boby, papayu a jogurtovou polevu. Musím říct, že tohle mi chutná o trošku víc, než to druhé musli, které jsem si objednala.


Druhé musli se jmenuje NIC LEPŠÍHO JSEM NEJEDLA (ikdyž asi by se to mělo jmenovat naopak:D) a obsahuje polštářky plněné čokoládou, kakaové kuličky, kokosové lupínky, ovesné vločky, banán a meruňkové jádro.


Objednáváte si musli z http://mixit.cz/?



4 komentáře:

  1. Já jsem si objednala mix ovesných vloček, cornflakes v medu, banánu a mandlí. Je to skvělý s jogurtem a medem, ale příště bych si tam dala rozhodně banánů a mandlí víc. Škoda, že je to celkově trochu dražší, ale zas je fakt, že tuhle pikslu mam už od velikonoc a snědla jsem asi zatím třičtvrtiny.

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem nikdy nezkoušela..ale už se konečně musím odhodlat a objednat..Para ořechy miluji:)

    OdpovědětVymazat