neděle 19. května 2013

The best weekend ever with Bioderma vol. I

Právě jsem se vrátila z ráje do reality. Strávila jsem skvělý víkend ve společnosti všech mích oblíbených bloggerek a skvělé Janči. Ochutnala jsem spoustu výborného jídla, pokusila se hrát golf, seznámila se s novinkama od Biodermy, relaxovala ve wellness a poznala další skvělé lidi.







11 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Všem vám to moc slušelo :)

      Vymazat
    2. já tebe taky:) už se těším až se zase uvidíme:)

      Vymazat
  2. takovej víkend by se mi taky líbil :)

    OdpovědětVymazat
  3. Barunko, prázdniny to jistí, deal? =*

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé! Takový víkend je přesně to, co ženská potřebuje :) Relax, relax, dobrá společnost a hodně jídla, kosmetiky a zábavy :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné fotky. :) Celá akce vypadá báječně. :))

    http://miraculousstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Užasné fotky:) moc vám to sluší holky!
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný fotky, moc vám to sluší!

    OdpovědětVymazat