pondělí 3. června 2013

Monday motivation: Můj první úspěch

Opět zase na mě něco leze, takže cvičení jde zase trošku stranou. Naštěstí díky pole dance mám aspoň nějaký pravidelný pohyb. Ani nevíte, jak jsem se nemohla dočkat dne kdy zvládnu pozici, která se nazývá bohyně. A ten den se konečně dostavil -  minulé úterý! Já to prostě zvládla! Neznám lepší motivaci, než když něco zvládnete, tak Vás to nakopne ještě víc a snažíte se 2x tolik.
Pole dance je pro mě jako droga. V poslední době jsem si všimla, že často pokukuju po značkách a různých průlezkách, kde bych se mohla vyřádit :D A doufám, že své album rozšířím o spoustu dalších fotek na zajímavých místech:)


11 komentářů:

  1. gratuluju k pozici! moc se mi tento sport líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. wowo to je bozi chtela by sem to taky umet to musi byt dobra drina

    dianacernakova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, tak to bych váázně nezvládla!

    OdpovědětVymazat
  4. pole dance musí být super, strašně mě láká se na nějaký kurz přihlásit! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle pozice bych také chtěla umět :D

    http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. fíha pole dance. to je úžasné! tiež by som to chcela skúsiť. :)
    pozývam na blog. http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych si při tomhle sportu asi pěkně nabila :-D
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Téda, gratulace! Já jsem pole dance zkoušela a chodila domů z modřinama, takže jsem to po čase změnila na jogu :D

    OdpovědětVymazat
  9. gratuluju! jen tak dál :))

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat