sobota 28. září 2013

Bioderma no. 3

Opět jsem měla možnost vyzkoušet pár produktů od Biodermy. Mimochodem věděli jste, že kosmetika této značky se hodně používá na všech akcích Fashion week? Tentokrát jsem používala micelární vodku s řady Hydrabio H2O a samoopalovací sprej, který jsem už jednou měla před prázdninama.



Hydrabio H2O
Novinka společnosti BIODERMA, patentovaná biologická složka Aquagenium®, stimuluje schopnost kožních buněk vytvářet v hlubších vrstvách vlhkost a udržovat ji na povrchu. Vlhkost je totiž nezbytná pro rovnováhu pokožky.  
  • Micely obsažené ve složce dokonale očistí pokožku a odstraní make-up z tváře a očí. 
  • Výrobek pokožku zklidní, dodá jí opět pružnost a lesk
  • Velmi jemný roztok je výborně snášen pokožkou a nedráždí oči
  • Složení roztoku je hypoalergenní a nezpůsobuje tvorbu komedonů.  
Už jsem vyzkoušela hodně druhů micelárních vod od Biodermy a pokaždé jsem byla spokojena. Ale u této jsem byla lehce zklamaná, protože měla problémy s odlíčením voděodolného make-upu a musel ja jsem použít jiný odličovač. Ale micelární voda z řady pro citlivou pokožku je pro mě jednoznačně TOP!

Bioderma Photoderm Autobronzant
už jsem na něho psala recenzi tady. 
Tento sprej jsem si objednala zdůvodu udržení letního opálené, ikdyž pomalu a jistě mizí. Při používání tohot produktu doporučuji zakoupit nějaký tělový peeling, pro odstranění fleků, které se někdy vytvoří.

 A jaký produkt od Biodermy momentálně používáte vy?

3 komentáře:

  1. Koupila jsem všechny jejich micelárky a postupně se jimi prokousávám. Už mám za sebou ABCDerm a Sensibio a obě mám ráda. Čeká mě ještě Hydrabio a Sebium.

    OdpovědětVymazat
  2. Také ráda používám micelárku od Biodermy.

    OdpovědětVymazat
  3. Také ráda používám micelárku od Biodermy.

    OdpovědětVymazat