sobota 21. září 2013

Blue is good

Poprvé jsem tento typ čepic viděla na Pavlíně Jágrové a pak i na Nikči z Cup of style. Neříkám, že to byla láska na první pohled (no spíš na čtvrtej), ale čepici jsem nakonec taky pořídila. Pod dlouhém zkoušení všech možných variací jsem se rozhodla pro modrou a možná postupem času si pořídím i zelenou nebo černou. Myslím si, že tyto čepice patří mezi MUST HAVE pro podzim 2013.
 Jinak minulý rok v anglickém primarku nabízeli spoustu čepic s pandou a letos ji vidím snad v každém obchodě u nás. No asi to tu máme fakt o rok opožděné:D





svetr- H&M, čepice, kalhoty - C&A, psaníčko, hodinky - ebay, boty - CCC

3 komentáře:

  1. Sluší ti to líbí se mi ta čepice)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, taky jsem si jí všimla na holkách a hrozně se mi to líbí :) Čepice a svetr jsou super!

    OdpovědětVymazat
  3. tak pandy letěly už loni a bylo jich všude milion. Jinak na té čepici mi nepřijde nic zas tak extra. Zato ty boty!!! Ty jsou prostě boží!

    OdpovědětVymazat