čtvrtek 12. září 2013

Hi, I am pikachu

Tak konečně ho mám. Byl to spontání nákup, ikdyž jsem po něm tajně toužila více jak rok. Ale když jsem tyhle dupačky viděla za tu neuvěřitelnou cenu, tak jsem na ničím nepřemýšlela a prostě je koupila (no možná jsem měla menší dilema, jaké zvířátko si koupím, ale pikachu byla láska na první pohled). Po týdnu každodenního čekání na pošťačku, na mě doma čekal balíček. Od té doby (rozumějte 3 dny) ho doma nosím pořád  a dokonce v něm i spím. Nic pohodlnějšího neznám. Takže jestli přemýšlíte o dupačkách, tak si je určitě pořiďte, myslím že, na zimu budou perfektní.



 Taky vlastníte nějaké dupačky?

3 komentáře:

  1. já mám ráda šílené věci, ale tohle bych si upřímně asi nekoupila :) čistě můj názor, ale ta kapuce se mi líbí :) to je fakt :D

    OdpovědětVymazat