pátek 4. října 2013

DIY: peanut butter

Samozřejmě, že nečtu jen módní a kosmetické blogy, mezi mé oblíbence patří i pár blogů zaměřené na zdraví životní styl. Všimla jsem si, že se na nich často objevuje burákové máslo, které jsem ještě nikdy nejedla a tak jsem se rozhodla ho taky zkusit. Samozřejmě, se mi nechtělo utrácet za už hotové burákové máslo, které jsem v obchodu hledala poměrně dlouho a tak jsem se rozhodla si ho připravit sama. A vůbec nic na tom nebylo, jenom jsem možná trošku zavařila mixér (muhehhe):D



Ingredience:
  • balíček arašídů/buráků
  • trochu oleje (ten se tam přidává pro lepší konzistenci, ale nemusí tam být

Postup:
Arašídy nasypeme do mixéru a mixujeme dokud se nevytvoří hladká kaše (cca 5 min). Hotové máslo můžeme jíst hned nebo ho dáme do skleničky, uzavřeme a dáme do ledničky.

 Jaký recept jste zkoušeli naposledy? Budu ráda za každý tip;)

3 komentáře:

  1. já myslela že je sladkéé :) žádný cukr??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to už je na každém zvlášť:) a můžeš tam dát cukr a nebo stačí med:)

      Vymazat
  2. Tohle si taky dávám, ale bez medu. Zítra vyzkouším i s medem teda :).

    Eiva: Brighton(UK) Lifestyle Blogger

    OdpovědětVymazat