středa 23. října 2013

outfit of the day

Nedávno v Olomouci otevřeli nové obchodní centrum Šantovka a to bych nebyla já aniž bych se tam nešla aspoň podívat. Bohužel díky Bohu jsem neměla čas ji projít celou, ale stihla jsem se zastavit do mých oblíbených obchodů jako jsou H&M, Reserved a Gate. Bylo toho celkem dost, co bych si ráda koupila, ale nakonec jsem odcházela jen s jedním tričkem (tady se projevila moje pevná vůle neutrácet zbytečně za oblečení:D), které můžete vidět v dnešním outfitu. Ale od doby co jsem objevila kouzlo ebay a aliexpress nakupuju většinou tam. A jak to máte vy nakupujete raději v obchodech nebo na netu?




sako - C&A, sukně - New Yorker, tričko - Reserved, punčochy - Albert, 
psaníčko, hodinky, náhrdelník - Ebay,

6 komentářů:

  1. Asi raději nakupuju v obchodech, ale super jediněčné kousky se dají nalézt lépe na internetu :)
    Moc se mi líb to sáčko, má krásnou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, vznikl nový projekt s cílem zmapovat všechny české a slovenské fashion blogy. Jestli máš minutku, stačí tam zapsat adresu a název blogu.
    Seznam českých a slovenských blogů
    Děkujeme za podporu

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, máš moc pěkný blog. Chci se zeptat jestli by ses chtěla navzájem odebírat ? :) Dej mi vedět na blog do komentářů.

    Můj blog zde http://lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, můžu se tě zeptat nakupuješ přes český ebay a kolik tě stálo poštovné na to psaníčko??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nakupuju na americkym ebay.com a poštovne je většinou zdarma. a to psaničko mě vyšlo cca na 130,-

      Vymazat