sobota 21. prosince 2013

Bloggers in ZOOT

Včera se ze mě opět byla vesničanka v Praze. Ale rozhodně to stálo za to, protože jsem navštívila prostory známého eshopu ZOOT, kde se jen tak asi každý nedostane. U šálku zeleného čaje, jsme si pokecali a dozvěděli se pár zajímavých věcí o tomto e.shopu . Pak následovala prohlídka showroomu, kde jsme si osahali nové kolekce pro jaro 2014. Mě se nejvíc líbili psaníčka, peněženky, lodičky, sandálky (takže skoro všechno:D).
Samozřejmě hned, jak jsme dorazila domů, tak první co jsem udělala, bylo že, jsem navštívila jejich stránky a už mám zálusk na peněženku. Takže, pokud ještě nemáte dárky, tak se podívejte na jejich eshop. Ještě vám, to stihne přijít do Vánoc a navíc jsou tam ve slevě moc pěkné kousky.











Ještě jednou bych chtěla poděkovat za super odpoledne!

Nakupujete v Zootu?

1 komentář:

  1. Já mám ze Zootu boty a spokojenost. A až bude jarní kolekce, tak si určitě pořídím tu růžovobílou kabelku, jak jsme ji s Marťou obdivovaly :D ta byla!

    OdpovědětVymazat