neděle 1. prosince 2013

Pole dance: Don´t give it up

Nejdřív bych chtěla vysvětlit moji neaktivitu na blogu. Skoro každý den se vracím domů za tmy, takže nemám skoro šanci vyfotit nějaký ten outfit. To víte, maturtiní ročník, brigáda, tréninky, je to těžké skloubit dohromady. Ale snad se to změní  a ten čas si najdu:)

Jak už víte, tak jedna z mých závislostí se stal pole dance, prostě jak to jednou zkusíte, tak už nemůžete přestat. Je to celkem náročný sport, ale o to větší mám radost, když se mi podaří nový trik. Už patřím, mezi mírně pokročilé, takže pořád viset hlavou dolů je už pro mě normální. Svaly se už začínají rýsovat, jen musím vylepšit tu flexibilitu a vše bude ok. Občas se stává, že to na tréninku vůbec nejde, ale za to na dalším zvládneme skoro všechno (asi je to nějaké nepsané pravidlo:D).
Doufám, že si jednoho dne tu tyč pořídím i domů:)


Děláte někdo pole dance nebo jste závislé na jiném sportu?


4 komentáře:

  1. skvělýý :) doufám, že budu mít taky jednou možnost to zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  2. och to je super, škoda, že v našom meste pole dance neni :(

    OdpovědětVymazat
  3. Suprové fotky...tohle bych nezvládla..! Jsi moc šikovná :)) Jen tak dáál :))

    OdpovědětVymazat
  4. skvělé! jsi vážně šikula! já jsem poleno na všechno, co se pohybu týká.. navíc mám hlavou dolů strach :D ale je to nádherný sport, vážně Tě obdivuju! :)

    OdpovědětVymazat