neděle 22. prosince 2013

Red coat

Samozřejmě by byla škoda, kdybych z toho výletu odjela bez outfitových fotek (děkuju moc Marťo:*). Bohužel, nepatřím mezi lidi, kteří mají 215 kabátů, takže na mě můžete vidět jen tento nebo ještě sestřin, který si občas půjčuju.
Tato kombinace svetru a kalhot je v poslední době moje nejoblíbenější. Jinak ten svetr jsem koupila ve slevách ve vídeňském H&M za 10 euro. A pak mě ani nepřekvapilo, když jsem te n samý svetr našla u nás v H&M za cenu 599,-








       kabát, kalhoty - Camaieu, svetr - H&M, boty - CCC, náušnice, hodinky - Ebay, šála - Primark

3 komentáře:

  1. Za málo, brouku, sekne ti to! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se nejvíc líbí botky. Sluší ti to)) Jinak já mám taky jen jeden kabát, ale už mě to začíná rozčilovat, takže asi po Vánocích pořídím ještě parku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. doplnky sú nádherné!
    a ten kabátik je úchvatný!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat