pátek 27. prosince 2013

Shopping in Primark

K Vánocům jsem dostala buď peníze a nebo věci, které s blogem nemají nic společného. Takže mi nezbývá nic jiného než, napsat článek o nakupování v Primarku, kde jsem si nadělila dárečky sama:)
Primark se nachází v nákupním centru G3 Shopping resort Gerasdorf pár kilometrů před Vídní. My jsme tam jeli autem, ale pokud budete už ve Vídni tak, tam každou půlhodinu jezdí autobusy a myslím, že jsou dokonce zdarma.
Největší lákadlem je samozřejmě Primark, ale najdete zde i H&M, New Yorker, Tally Weijl a spoustu dalších  známých i neznámých obchodů. Samozřejmě jsme nejvíce času strávili v Primarku, kde to byl samej čech nebo slovák. Vídeňský Primark je o něco menší, než ty v Anglii, ale nakoupíte tu stejně levně. Jen co mě zamrzelo, tak měli menší výběr šatů a doplňků, ale i přesto jsem si něco koupila a místo 30 min strávíte ve frontě na kabinku 10-15min.

    Zelený svetr jsou koupila v H&M za 10 euro (270,-) a u nás stojí 599,-





2 komentáře:

  1. Primark bohužel nedělá mou velikost podprsenek. Vlastně je to asi dobře, protože obecně ten jejich sortiment je dost přeceňovaný.

    OdpovědětVymazat