pondělí 13. ledna 2014

Prom ball : Preparation

V sobotu jsem zažila, jeden z nejdůležitějších večerů, každého maturanta: Maturitní ples. Bohužel, jsem to zapomněla celé zdokumentovat, tak vám v tomhle článku, ukážu, čím jsem se nechala inspirovat.

Šaty
Nejdůležitější na maturitním plese jsou šaty. Pomalu rok dopředu jsem se dívala po těch pravých šatech a obešla jsem i několik půjčoven. Nakonec jsem si maturitní šaty koupila na aliexpress.com. Byla to láska na první pohled. Jenže, na nakupování po internetu bez vyzkoušení šatů jsem doplatila. Šaty mi úplně nesedli a navíc jsem je musela dát i na úpravu ke švadleně. Výsledný vzhled bych hodnotila na 70%.

 inspirace
moje



Make-up
Samozřejmostí bylo strávených několik hodin na weheartit. Kde jsem nakonec našla několik nápadů na líčení. Vesměs to bylo jemné kouřové líčení v hnědých barvách s umělými řasami. Malovat jsem se nechala u jedné šikovné slečny v Lavia Salonu. Říkala mi, že líčení vydrží celý večer a tak to i bylo.





Vlasy
Účes byl u mě snad největší problém, protože jsem nevěděla, co chci. Rozhodně jsem to nechtěla navlnit a hodit na bok, protože takhle to letos mají (a budou) mít všichni. Bohužel (bohudík?) jsem nakonec skončila s podobným účesem. Nechala jsem se česat u šikovného kamaráda, který hotový účes zafixoval zmrazovačem a opravdu vydržel celou noc. Dokonce aji když jsem se ráno probudila účes byl skoro stejný jako večer.












A jak jste se připravovaly vy na svůj maturiťák?

1 komentář:

  1. zazáříš! :)
    mě maturák čeká za dva roky a doufám, že to bude velký! aspoň jeden večer princeznou... :)

    OdpovědětVymazat