středa 5. února 2014

New in: Shopping in England

Ze všeho nejvíc jsem chtěla navštívit místní drogerie. Četla jsem jeden zajímavý článek o místních drogeriích, který mě na nakupování velmi navnadil. Je pravda, že tam můžete nakoupit kosmetiku, celkem výhodně, třeba 2+1 zdarma nebo 1+ druhý za 1/2 ceny. Bylo tam tolik značek, že jsem nevěděla kam dřív skočit (více se dozvíte na odkazující článek). 

štětec na tvářenku, MUA paletka + tvářenka, řasenka - Superdrug, balzám na rty - Poundland

Vlastně je to poprvé, kdy mám kosmetiku značky MUA. Ceny jsou víc než přijatelné a navíc jsem vždycky chtěla paletku s hnědými očními stíny. Součástí paletky byl i štěteček, takže jsem ji mohla hned následující den otestovat. Stíny mají krásně přirozenou barvu, jen co bych vytkla tak je výdrž. Rozhodně nevydrží celý den. Tvářenka taky není hotový zázrak, ale za 1 libru mi příjde dobrá. Mají různé odstíny.. od sytě růžové až po téměř hnědou.

náhrdelník, trojúhleníkové náušnice - New Look, růžová sportovní podprsenka - H&M, zelená sportovní podprsenka - sportdirect, kulaté náušnice - obchod Vše za od 5 kč

V obchodech mě strašně zaujali velké náhrdelníky, takže když jsem viděla tento ve slevě neváhala jsem. To samé můžu napsat i o náušnicích. Mimochodem ty kulaté, jsem koupila sice v ČR, ale jejich cena byla jen 15 Kč! Taky jsem musela rozšířit svou sbírku sportovních podprsenek na pole dance, těch není nikdy dost.

sukně, blůzka - New Look

Menší shrnutí mého prvního nákupu. Červené áčková sukně byla na mém wishlistu už nějaký ten pátek a navíc je to příjemná změna místo bodycon sukní. Dokonce jsme si oblíbila blůzky bez rukávů a tohle je už moje druhá a rozhodně né poslední. Navíc květinový vzor bude vypadat skvěle pro jaro 2014!

2 komentáře:

  1. Blůzka a sukně se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní, tvoje nákupy mě naladily takovou příjemně jarní náladou, což v aktuální zimě vítám s otevřenou náručí ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat