pondělí 24. února 2014

Spring is comming..

Minulý rok touhle dobou byste venku zmrzli, zato letos můžete vidět spoustu lidí v mikinách nebo jarních bundách, jak si užívají jarního počasí. Můžu říct, že tohle je moje zatím nejoblíbenější "zima", protože jsem spíš letní typ haha:D
Tyto šaty byly láska na první pohled a na tohle počasí jsou přímo ideální, protože jsou ušité z teplejšího materiálu. Při pobytu v Anglii, jsem si všimla, že angličanky hodně nosí výrazné náhrdelníky, zalíbilo se mi to natolik, že už jsem si jeden přivezla domů a už další hledám, abych si rozšířila svou skromnou sbírku.





šaty - H&M, silonky - Camaieu, lodičky - Primark, náhrdelník - New Look

2 komentáře:

  1. krásný náhrdelník <3 moc se mi k šatům líbí ty červené punčošky! - okamžitě jsi mi připomněla Blair z Gossip Girl :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé děkuju:) teď když se na to podivám zpátky tak máš pravdu, ale když jsem se oblíkala tak mě to vubec nenapadlo:)

      Vymazat