sobota 8. března 2014

30ti denní výzva

Určitě jste o ní slyšeli, četli nebo jste ji dokonce cvičili. Řeč je o 30ti denní výzvě kdy, cvičíte skoro celý měsíc. Můžete se zaměřit jen na břicho, zadek, záda nebo na celé tělo. Na stránkách 30ti najdete i cvičení pro zpevnění těla, shozená kil nebo na problémové partie. Pokud sportu moc neholdujete, tak to vůbec nevadí, protože zde najdete cvičení jak pro začátečníky tak i pro pokročilé.
Já momentálně cvičím 30ti denní výzvu: Zahoď kila - startér a už mám odcvičeno 10 dní.. Jde o cvičení, ve kterém je spoustu kardia a každý den se zaměříte na jinou část těla, někdy děláte břicho a záda jindy zase zadek a nohy, protože svaly potřebují taky odpočívat.
Líbí se mi, jak to mají udělané, na začátku najdete video, bez kterého byste neměli začínat, protože tam vám předvedou, co a jak máte dělat. Pak se vhrnete na rozcvičku a samotný trénink. Rozhodně musím pochválit obrázky cviků s popisem, kdy máte dýchat a co máte přesně dělat. Jestli jsem to pochopila dobře, tak byste měli cvičit 2x denně a mezi cvičením byste měli mít minimálně 3 hodiny volno. Po každém cvičení je důležitý strečink, který tam taky najdete.


Velké plus mají za:

  • vysvětlení cviků
  • různorodost cviků
  • upozorňovací emaily
  • rady pro stravování
  • hodnocení předešlého dne
  • hodnocení docházky
  • motivující fotky před a po
jako mínus bych možná uvedla
  • velké pauzy mezi cvičením (ale pro začínající to problém rozhodně není)


Osobně si některé série cviků dám klidně dvakrát, a po skončení si  najdu na youtube, nějaké workout video zaměřené na stejnou část těla jako byla ve výzvě.
Po 10 dnech cvičení se cítím líp, ikdyž jsem vzorně necvičila každý den, ale to bylo jen z důvodu celodenního výletu nebo kocoviny:D
Na začátku jsem se samozřejmě vyfotila, změřila a zvážila abych pak viděla rozdíl po této měsíční dřině. Tak jsem hodně zvědavá jak to dopadne a ve výzvách budu určitě pokračovat, protože léto se už blíží a každá chceme mít hezké tělo na léto že?:)

Cvičíte výzvu?

4 komentáře:

  1. Také ji cvičím, ale tento víkend jsem nedělala a šla se pořádně projet na inlinech :)

    secretofpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. to je dobře napsané začínáme každá hodně cvičit:) a jíš do toho to správné jídlo nebo tak:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. snažím se:) já mám ráda zeleninu, takže ji sním fakt hodně, ale čokoládu taky miluju..:D

      Vymazat
  3. Taky cvičím výzvu akorát jsem teď nemocná :(
    Btw: Máš super blog. Taky začínám, ale pořád nemůžu přijít na to, jak se přidávají ty štítky( my life, fashion,...)

    OdpovědětVymazat