úterý 4. března 2014

Bioderma: Sébium masque

Znáte to, jednou tak stojíte moc blízko zrcadla a všimnete si, že se vám na nose objevily černé tečky. Naštěstí jsem měla doma novou  masku od Biodermy z řady pro mastnou pleť, kterou můžete použít i na smíšenou pleť.


Popis:
Odstraňuje nečistoty a reguluje tvorbu kožního mazu. Matuje pleť a dodává jí pocit svěžesti. Patentovaný komplex Fluidactiv reguluje kvalitu mazu. Kaolin a antibakteriální složka čistí póry do hloubky. Pleť bude jemná a matná. Masku používetje 2-3 týdně.
Postup:
Naneste silnou vrstvu na čistou a suchou pleť a vyhněte se očím. Nechejte působit minimálně 5 minut než uschne (u mě to trvá necelých 10 min) a opláchněte. 
Můj názor:
Na první dojem mě potěšila příjemná mentolová vůně, lehce se nanáší a už při schnutí cítíte jak pleť "dýchá". Oplachování masky bylo taky bez problémů. Pleť byla okamžitě jemná a matná, jak sliboval popis produktu. Po prvním použití se mi výrazně zmenšil počet černých teček, i když úplně nezmizely, ale výsledek byl více než uspokojivý. Po dalším použití jich bylo ještě míň. Dokonce na FB Biodermy, můžete vidět, že tuhle masku si zamilovala i Agáta Prachařová.



1 komentář: