středa 26. března 2014

Stay positive

Taky se vám stává, že jdete do obchodu pro jednu určitou věc, ale nakonec tam necháte třikrát tolik peněz a odcházíte úplně s něčím jiným? Přesně tohle se mi stalo, když jsem šla do Tesca pro červenou řepu a pak jsem odcházela s novým náhrdelníkem, náušnicemi a lískovými oříšky v mléčné čokoládě obalené ve skořici (neskutečná dobrota). Ale na svou obranu musím říct, že náhrdelník byl s 50% slevou, tak jsme ho tam nemohla jen tak nechat:)











svetr, sukně, baleríny - New Yorker, silonnky, náhrdelník - Tesco, náramky - Primark, čelenka - Claire´s

Čím jste si udělali naposled radost vy?

2 komentáře:

  1. Máš úžasný odstín vlasů. A to nemluvím o té čelence, ta je naprosto báječná. Já si udělala radost spíše kosmetikou, to nestojí ani za řeč. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já nějak nemám odvahu nosit bodycon sukni, štve mě jak se vždycky musí stahovat dolu. :) a souhlasím se slečnou nade mnou, nádherná barva vlasů :)

    OdpovědětVymazat