pátek 4. dubna 2014

Elf cosmetics No. 3

Při příležitosti poštovného zdarma při nákupu nad 400,- jsem udělala menší nákup na elfkosmetika.cz. Už kdysi dávno jsem si tam koupila pár věcí a protože jsme byla s jejich výrobky spokojená, tak jsem nakupovala znovu.


Zkosený štětec na make-up  
 je to můj první štětec na make- up a zatím jsem s ním spokojená. Štětiny z něho nepadají a make- up dobře nanáší, ikdyž mi to teď trvá déle než když ho rozetřu rukama. Ale je to jenom o zvyku, teď si fakt připadám, jako kdybych malovala obličej na xicht haha.:D

Maximálně krycí korektor - Oil free 
původně jsem chtěla Dokonalý make-up, ale ten byl vyprodaný místo toho jsem si aspoň pořídila tento korektor v odstínu Porcelain. Pro moji pleť je ideální a navíc krásně kryje. Takže jestli sháníte levný korektor tak určitě vyzkoušejte tento. Já si ho pořídím určitě znovu.


Sada na obočí 
 tu jsem už měla jednou a moc jsme ji chválila, proto to byla jedna z hlavních položek, která měla tvořit můj nákup. Nakonec byla vyprodá, ale díky votočvohoz jsem si ji nepoužitou koupila od jedné slečny. Já mám opět nejsvětlejší odstín.



 Báze na oční stíny
 tu jsem koupila, jenom protože mi chybělo pár desítek korun abych přešvihla 400,- a taky protože se mi občas po delší době "slévají" stíny dohromady. A tak jsem si pořídila bázi pod oční stíny. Je z řady Essential a odstín golden, protože už tam jiný nebyl, ale myslím že odstín na to nemá velký vliv, když je pod stínama. Zatím jsem ho vyzkoušela jen jednou a za tu cenu 37,- jsem s tím spokojená, protože jsem velké zázraky nečekala.

Bronzer 
na tenhle bronzer jsem se nejvíc těšila. Skládá se ze 4 částí : bronzer, kontura, tvářenka a rozjasňovač. Tahle minipaletka se stala součástí mého každodenního líčení, kdy konturou vystínute krásně celý obličej, pak na tváře naneste bronzer a a trochu tvářenky. Samotná tvářenka není moc dobře viditelná. Co se týče rozjasňovače, tak jsme byla zklamaná protože jsem neviděla žádný rozdíl před a po použití. Jinak je tato paletka super:)






1 komentář:

  1. Tak to já s touhle kosmetikou nemám vůbec žádné zkušenosti, ale hodně jsem o ni četla recenze (kladně) :-)

    OdpovědětVymazat