úterý 13. května 2014

Yoga is my new passion

Laura Sykora byla první "yoga girl", kterou jsem jako první začala sledovat na instagramu a jen jsme žasla, nad tím jak dělala všechny ty pozice... prostě woow. Pár měsíců uběhlo, já začala sledovat další a další lidi. kteří zvládají perfektně jógu a konečně jsme se k tomu odhodlala taky.


Celé to ostartovala Kerri na svém instagramu beachyogagirl, kde zveřejnila seznam pozic, které musíte byste měli zvládnout, vyfotit se a sdílet na instagramu pod haštagem Mayibeginyoga. Toť vše a moje nová vášeň je na světě:D Mám raději spíš aktivity, u kterých se zapotím, ale co si budem namlouvat, jsem příšerně zkrácená a tohle je jeden z dobrých způsobů, jak se pořádně protáhnout a natrénovat balanc:)






Jsem teprve začátečník a cesta bude ještě dlouhá, tak doufám, že to jen tak nevzdám!:)

Čemu jsme propadli vy?

3 komentáře:

  1. Yoga mě taky baví :) Ale spíš cvičím jen taková ta cvičení na protažení, různé těžké pózy vůbec nezvládám :D Ať se ti daří! Určitě se budeš rychle zlepšovat a za chvíli budeš umět i to, co holky z instagramu ;)

    OdpovědětVymazat
  2. ta první fotka.. ty brďo :O jsi šikulka! já jsem propadla běhání, tak doufám, že mě to jen tak neopustí! :D :))

    OdpovědětVymazat