úterý 1. července 2014

Living in Djerba

Po měsíci se hlásím. Jsem živá a zdravá:) Teď jsem na 4 měsíce na Djerbě, kde pracuji jako animátorka. Pomalu se nezastavím a na focení outfitů nemám vůbec čas a ani prostor, protože celý den chodím v uniformě.

Jak jsem se dostala k práci animátorky?
Možná spousta z vás si myslí, že je velmi těžké dostat tuhle práci. Ale věřte že, opravdu není. Stačí napsat svůj životopis a motivační dopis a pak ho jen poslat do všech cestovních kanceláří, které znáte. Pak když se vám ozvou, příjde pohovor školení a ani se nenadějete a letíte do určité destinace.

Co vlastně dělá animátorka?
Prací animátorky je bavit lidi. Na každém hotelu to bude trošku jiné, někde budete mít vlastní aktivity jako beachvolejbal, aquagym, fitness nebo třeba petanque a nebo budete dělat jen "kontakt", kdy spolupracujete s místním animačním týmem a říkáte klientům o všech denních i večerních aktivitách.

Moje pocity
Jsou dobré, ale i špatné dny. Ale pokud se nebojíte samy vycestovat, tak do toho určitě jdete, protože je to zkušenost k nezaplacení. Pokud člověk, chce tak z toho vytěží maximum. Je to skvělá příležitost se naučit aspoň základy francouzštiny, italštiny, němčiny a arabštiny, být více komunikativní, zhubnout, vydělat si hezké peníze, poznat místní kulturu, získat nové přátele a hlavně se osamostatnit.








2 komentáře:

  1. jéé, vypadá to tam úúžasně! užívej :)) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, četla jsem (u Foly nebo u Beccy, teď nevím) tvůj komentář od tom, že jsi byla loni v Sunny Beach přes léto pracovat. Mohla bych tě poprosit o více informací? Hrozně by mě něco takového lákalo, právě asi i víc než dělat animátorku a zrovna Bulharsko bych moc ráda navštívila. Kdyby mi napsala na email dominika.lukasova@centrum.cz byla bych ti moc moc moc vděčná :)
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat